TR-nyhedsmail
Der udsendes et nyhedsbrev til tillidsrepræsentanterne, som skal sikre, at du som tillidsrepræsentant har den nødvendige og opdaterede viden, så du kan lykkes i dit tillidshverv.
Her får du bl.a. information om hvilke tilbud, der kan være relevante for dig.
Nyhedsbrevet indeholder også relevante artikler. Det kan være information om nye lønreguleringer, ændringer i lovgivningen eller nyt om overenskomstforhandlinger.
Du får du også artikler om, hvordan du bedst håndterer forskellige relevante opgaver. Det kan f.eks. handle om, hvordan du bistår dine kollegaer bedst indenfor:
- Sygefraværssamtaler
- Barselsregler
- Sygdom i ferien
- Frihed mellem jul og nytår
- Påmindelse om TR-valg
Nyhedsbrevet kan også indeholde nyt fra foreningens formand, TR-rådet eller andre, som ønsker at kommunikere med jer.
Nyhedsbrevet indeholder også viden, som du kan formidle videre til dine kollegaer.